Utvärdering av dagen!

  1. klockan är 19:43 och jag är astrött!
  2. Stannade hemma idag men mår inte bättre för det!
  3. Har ångest över slutprovet i kemi som jag smet undan idag!
  4. Har inte gjort engelskan ”find out” trots allt!
  5. Har dåligt samvete för att jag stannade hemma idag!
  6. Har legat ner hela dagen vilket lett till att så fort jag reser mig snurrar det som fan pga dåligt blodtryck!
  7. Har inte pluggat på slutprovet fast jag sa till mig själv att jag skulle göra det om jag nu ändå skulle stanna hemma!
  8. Kommer alltså sabba dagen imorgon med ångest för slutprovet, eftersom jag inte kan göra det direkt på morgonen då vi har klassens dag och ”roligt”!

 

Slutsats: Jag borde gått till skolan ändå trots smärta och ångest. Ja, då har jag ju kommit fram till något idag iallafall! Bra gjort Mimmi! Tror du du kan komma på ngt mer för att få dig själv att hata dig ännu mer? Ja’ mena’ vi är ju inte framme vid ”färdig för självmord” ännu… Bättre kan du ju! Jag vet, jag kan ju sitta framför datorn resten av kvällen så har jag förstört nattens sömn åxå!

One thought on “Utvärdering av dagen!

  1. Stackare! 😦 Tänk inte på slutprovet, det blir inte bättre då! 😛 Ska du göra det på onsdag eller? torsdag? För vi har ju SAS imorn också…

    Gilla

Kommentera

