Idag svalde jag ett tuggummi…

… mer om det en annan gång.

Är lite under isen just fast jag försöker blogga som ni märker, och ni behöver inte oroa er det är mitt normaltillstånd x) eller iaf nu, när dagarna blir kortare och kortare och kylan smyger sig på…
Fast har fortfarande lyckorus som till exempel i lördags, då var jag i växsjö (som jag tror alla fattat nu, har tjatat sönder det xD) och träffade folk från ExPa, det var JR, dvs. kärlek i den högsta möjliga formen, typ bankai… fast jag har ju inte kollat på mkt på bleach, det skulle inte förvåna mig om det finns ett ÄNNU högre stadium eller vad man ska kalla det… jag vill kolla på Avatar igen förresten, saknar fasen karaktärerna… *spårar ur*

EEEEEEEEXXXXXXXPPPPAAAA!

DSC09392

och så skulle jag lägga in en bild på Sofie åxå som hämnd… *letar*

DSC08491

måste erkänna att hon är väldigt bra på att undvika att hamna på bild… åh juste! nu glömde vi ju att bluetootha bilderna igen xD okej, vi får ta det imon… på tal om imorgon så åker jag iväg på nåt grejs, så det blir inga inlägg. ni får ha det bra ändå, och smsa för guds skull! :heart:

3 thoughts on “Idag svalde jag ett tuggummi…

  1. Haha, nej jag kan inte säga att du har kollat på twilight FÖR mycket, däremot håller jag inte med dig om att kyssen är hans enda moment som snygg, det finns andra stunder också!

    Men jag kan förstå att folk inte tycker att han är snygg, för han har ett väldigt speciellt utseende som kanske inte är idealet för en snygg man, men som blir snyggt tillsammans med hans charm. Som sagt, jag tyckte inte Robert var snygg innan jag såg twilight, antagligen för att jag klistrat på honom en massa egenskaper som han knappast har i verkliga livet 😛

    Jo, twilight verkar onekligen vara en hatad saga i HP-världen, men vet du vad, hittills bryr jag mig inte (för jag har inte blivit lynchad ;)) Dessutom är det sällan jag följer oskrivna regler, jag gillar att vara mig själv! ^^

    Gilla

Kommentera

