Levande?

Nu börjar jag känna mig lite mer positivt inställd till livet igen. Tog vaccin mot svininfluensan i torsdags vid ett och så skulle jag till sjukgymnasten vid halv fyra. Vid tre ringer hon o säger att det nog är bäst att vi ställer in eftersom jag just jag tagit sprutan och man kan få sjukdomssymptom på den. vadå överdrivet föriktig tänkte jag. Men (!) när jag skulle sova gjorde det riktigt ont i armen. ”hoppas det är borta tills imorgon” tänker jag. Inte då, jag vaknar upp död istället. Tillbringar dagen med att ligga i sängen, läsa, tycka synd om mig själv och utveckla en stark kärlek till Panodil. Vid niotiden på kvällen var jag så urless på allt och speciellt mig själv att jag bestämde mig i brist på annat för att sova, vilket ledde till att jag vaknade vid sju idag. Vadå sovmorgon!?
Suck. Ja, nu blev det här ett klagoinlägg igen, men tycker faktiskt jag har rätt till det idag xD har fortfarande ont i armen (och nacken, och ryggen, och huvudet osv i all oändlighet… ) men det är en lite mer uthärdbar smärta idag. Aj. Eller inte.
Det här måste vara världens mest deprimerande höstlov. Jag vill inte tillbaka till skolan på måndag heller. oh no, jag har målat in mig själv i ett hörn, vad ska jag ta mig till?! som ni märker är det inget fel på min humor idag (=jag är frisk xD)

haha näää men kolla vad jag hittade!!   x antal kattungar som tryckt in sig i den lilla lilla katt… ja, vad är det för något egentligen? kattkojan. HAHAHA jag undrar hur gammal den här bilden är? två tre år antar jag. kattungar e ju bara för söööta. hihi^^ here´s another pic:

smöris med typ världens längsta svans när han var liten! ho ho ho… ha ha ha…

One thought on “Levande?

Kommentera

