Gackt+Fragrance=dregel på datorn.

Och vi har återigen kommit till ett tillfälle när jag älskar min lilla blogg, den här gången på grund av nytillskottet längst ner, som jag fick av Max. Tack Max! Du är bäst me is happy ^_^ han var även vänlig nog att förklara för mig vad ”fillers” vad för något, då jag så smått börjat återuppta tittandet på Bleach. Visserligen på youtube, som är fail, men jag har ingen annanstans att titta på det.

Men! ”fillers” ursäkar inte på något vis handligen i ep 80, tycker jag. Så mysko den var! Helt ofattbart. Jag började undra om jag hamnat alldeles fel och kollade på en parodi av något slag. Nu när jag tänker på det så …känner jag att jag borde lägga lite mer vikt vid rubriken.

åh nej. jag skulle inte stoppat in den där videon här, mitt i inlägget. Blev ju tvungen att lyssna / kolla på det igen. Slemsug tack!? ååhhh… fan vad kär jag e i honom. Nu vet jag vad som menas med att vara kär i sin idol. Jaja, mamma sa att jag alltid varit lite sen, så det är väl bara naturligt att det kommer först nu  xD. Eftersom jag är som jag är, kan jag ju inte bara vara kär och glad. Jag måste även gnälla över hur otroligt liten chans det finns att vi gifter oss och lever lyckliga i alla våra dagar.

  1. Vi bor på varsin sida om jorden
  2. Vi talar inte ens samma språk -.-‘
  3. Det är en liten, ja hur ska jag uttrycka det?, åldersskillnad mellan oss.
  4. Jag känner bara till hans offentliga sida osv osv..
  5. …han känner inte till mig överhuvudtaget xD
  6. Han gillar mörker ( är det sant? är det en skröna?) och jag älskar ljus.

Så, nu tog det mig tretti minuter att komma på en kommentar  som skulle förtjäna att läggas upp till videon. Hoppas jag får lite respons på den^^ Även om den bara förklarar min kärlek till Gackt^^

åh!  åh! gissa vad som just hände! Jag skriver några avslutande meningar, trycker på publicera och -hela skärmen blev vit. jag kan inte tro att det är sant. går tillbaka. inget inlägg. MITT INLÄGG! vrålar jag inombords. går in på redigera. mitt inlägg är där, sparat som utkast! oh, vilken lättnad. vilken glädje. jag älskar den här bloggsajten.

Kommentera

