Våra förmågor att leva vidare i människors hjärtan trots att själen flytt sen länge

Jag kollade just på

och älskar det. Vad som fascinerar mig är kommentarerna. Trots att hide (dog? dött? inte lever längre?) inte finns längre fortsätter hans fans att bedyra sin kärlek till honom. Jag kan inte riktigt uttrycka i ord vad jag menar och stör mig. Det jag funderar på är the power of music, skulle man kunna säga. Hur han fortsätter att påverka, och fortsätter, tills alla låtar han någonsin gjort slutar spelas och hans namn glömts bort. Kommer det någonsin att hända? Kommer det en dag inte finnas någon som kan stå upp för hide och denna underbart glada låt?

från hide till Gackt…

Hur kan GACKT vara så jävla snygg?

gackt

Kommentera

