åh, nu har jag visst inte bloggat på ett tag nu igen

Men det är svårt när man svävar i det blå 50% av den vakna tiden och oroar sig för slutproven de resterande 50%en. Jag har dessutom kommit på att jag borde sluta läsa bloggar nu meddetsamma, för jag får en känsla av att mina inlägg är rätt värdelösa i jämförelse med dom jag läser och tappar lusten att skriva nåt. Gaaah.

här nånstans glömde jag att jag höll på att blogga, och snurrade runt på youtube ett tag och nu fefo, för att komma på att jag älskar fefo. var annanstans kan man läsa om tips på mat man bör äta när man är magsjuk jämte ett snack om en borttagen blogg, varvat med planer på picnic med ”typ 3000 killar, en tjej och en filt.” ? Annars brukar jag känna mig lite som ett spöke där eftersom jag inte är så aktiv och skriver nåt nånstans nångång^^’

jag är så trött att jag har skrivit fel tusen gånger bara än sålänge, därför ger jag upp nu. godnatt!

:heart:

Kommentera

