can’t take a fight

GAH jag vill inte bli som du, inte bli som du. En klasskamrat frågade mig idag hur min relation till min mamma var, eftersom jag ofta nämnde henne. Hon verkar lite, tja, elak, sa hon. Jag blev lite förbluffad, hade inte tänkt på det. Det kanske stämmer, vad vet jag? Den enda saken jag är säker på just nu är denna: det är FÖRJÄVLIGT att bråka med sin mamma!

Nåja. Nu urartade det inte idag till bråk, bara några gliringar om att plocka undan i köket efter sig. Men blev ändå ganska upprörd, fast jag vet inte varför.

Kommentera

