Höstlovsavpratningsskvaller och onödiga detaljer 8D

HEJ! Nu är jag tillbaka, eftersom min blogg är tillbaka! Den var borta läänge ;_; fattar inte varför den ska vara nere hela tiden :<

Måndag idag och slut på lovet, som

  1. började med att jag tjuvstartade det med att skippa de två sista lektionerna och åka till Stockholm och ta tunnelbanan till Alice och Malin och Liza (som anlände på lördagen^^). Jag åkte inte fel woohoo 😀 så himla underbart att tillbringa helgen med folk som får mig att le bara genom att finnas där och gå tillsammans och sniffa på Gackts parfym och hålla grannarna vakna halva natten med Gackt på högsta volym♥
  2. fortsatte med att jag chillade runt hemma och sprang runt på stan och träffade Elin och Sandra och gjorde av med pengar på ett par nya skor  (som pappa lovade att betala moahaha ^_^) att ha när jag går på fest och sånt grejs eftersom jag inte hade några till det innan, så jag behövde inte ens ha dåligt samvete för det ;D
  3. fortsatte vidare (gaah.. kom inte på nåt bättre o skriva xD) på torsdagen och fredagen då jag stod på ica Maxi Oskarshamn bakom ett sånt där roligt litet bord och hade provsmakning på Gluten- och Laktosfria produkter, med hjälp från mamma när hon inte var iväg någon annanstans… Nåja. Det var lite småläskigt. Jag var tvungen att prata med okända människor! På torsdagskvällen gick jag på bio (Due Date, som var precis lika menlös som jag trodde att den skulle vara) med min Alex-födelsedagsfest-ragg, men sen hörde jag inte av honom mer. Vad är det han vill egentligen?! Hmpf. Så desperat är jag inte. Dissar han mig så dissar jag honom.
  4. avslutades med att jag åkte till Västervik för planerad utgång med Linnea och Veronica (och Victor och Claudia, visade det sig), som kunde stämplats som misslyckad eftersom det slutade med att vi inte hade någonstans vi ville ta vägen, men jag hade trevligt och det är väl huvudsaken?^^ Nu återstår bara att vänta och se om/när det sker igen, vilket jag hoppas på ^^ håll tummarna för att de tyckte mitt sällskap var lika trevligt som jag tyckte deras var x’D *ironi*

ett bra lov, tycker jag! 🙂

Kommentera

