EnPe EsVe Beeee O_O

Nationella prov svenska B muntliga imorgon. FYYY sjuttsingen vad nervös jag är. Det kommer gå åt pipan imorgon. Som vanligt har jag inget bra avslut eller sammanfattning eller någon som helst bra anledning till varför jag har valt att delge min publik just denna information. Suck. Aj. Magsår, magsår.

Ute blir det bara kallare och kallare, men jag vägrar bli höstdeppig. Det skulle vara så enkelt att bara gå runt och tycka synd om mig själv dag ut o dag in, och det tar sån energi att hålla humöret uppe. Tack och lov får man tillbaka lite energi när man är på gott humör, och  nu handlar det inte om vad som är enklast. KIAI, damnit! Jag har ju förhelvete (ursäkta) sett Gackt live, vad tror jag jag håller på med som går o ynkar o gnäller? Nine Spiral fick leka dagens energidryck/livsuppehållande medel.

Det är ju inte heller särskilt enkelt att se framåt när personer i ens närhet mår dåligt, vilket alla verkar göra just nu… Men jag försöker skärma av mig så gott det går. Kom igen, ni har ansvar för era egna liv! Inse när ni tagit er vatten över huvudet och tagga ner! Det hjälper ingen att ni försöker fortsätta som vanligt fastän nåt uppenbarligen är fel. Men jag vet hur svårt det är att se skiten i vitögat. Usch o blä, nu börjar jag bli negativ igen! På med Gackt på youtube. En annan bra snuttefilt, när jag vill tycka synd om mig själv och inte bli så tvingad att peppa upp mig som med Gackt, är Savage Garden. De gör precis tillräckligt smörigt sockersöta låtar ^^

Kommentera

