Oh, my Gackt.

Jag har slutat räkna, känna, varje dag sen YFC-konserten. Kom på det förra veckan och fick ta fram kalendern i mobilen och räkna: nästan 4 månader tog det. 4 månader som jag levde i svallvågorna efter ett galet dygn i London.

Vad lever jag nu för?

Jag antar att det är dags att börja leva för min egen skull nu.

För ett liv genom Youtube… Nej.

Dags att låta Gackt’s musik vara soundtracket till mitt liv istället för att min existens enbart finns till för Gackts skull. Okej det är svårt att förklara, men  alla ska vara huvudpersoner i sina egna liv, annars blir det konstigt. Och det här är mitt liv. Sen går det ju alltid att önska att jag hade en lite större plats i Gackt’s liv, som tusentals människor gör. Det kommer jag förmodligen aldrig sluta med eftersom han trots allt gör soundtracket till mitt liv, från 15,5 år och tills vidare 😉

2 thoughts on “Oh, my Gackt.

  1. Ping: Mimmis - GNÄLL-INLÄGG

Kommentera

