GNÄLL-INLÄGG

Jag tar tillbaka de slutsatser jag kom fram till i inlägget Oh, My Gackt. Jag lever mycket hellre genom Youtube än tillbringar mer tid i min egen patetiska värld. Jag ger upp nu och ger mig själv lov att deppa hur jävla mycket jag skule vilja.

FAN vad jag hatar den här förbannade årstiden! jag är inte gjord för ett sånt här kallt klimat!

Min hy är helt uttorkad och känns lika spröd som ett 40-årigt gammalt lakan som använts regelbundet. Mina ögon tåras och svider som fan tack vare en inflammation. Min näsa rinner konstant och jag håller på att snyta sönder den. Mina händer och fötter är iskalla dygnet runt, till och med när jag svettas. Jag går runt som ett fetto med tusen lager kläder i ett försök att undkomma kylan. Jag har humörsvängningar som en klimakterietant och skäller ut mina bästa kompisar. Jag orkar inte plugga till proven längre. Jag brister i gråt för ingenting. Jag ser ingen anledning att gå upp på morgonen. Min enda önskan är att sova tills våren kommer.

Kommentera

