Min familj

Här kan jag presentera 3 sorters familjer: min biologiska, min nuvarande och det som mina kompisar kallar family, dvs. vänner. Min familj i de två första betydelserna är som jag antar att de flesta familjer är, vi finns för det mesta i varandras närhet och älskar att hata varandra och bråkar och tjafsar allt för ofta. Jag är äldsta barnet och ingen har flyttat hemifrån än, så vi har massa möjligheter att skrika åt varandra och smälla i dörrar 🙂 Vi har även fyra katter som springer omkring hos mamma och en hos pappa ^^

Min ”family” däremot är lite mer utspridd över jordklotet. Vi har daddy GACKT, big bro Max, the sisters Liza, Malin o Zände. Mina kära skolkamrater och bästisar Elin och Sandra och många fler som jag skulle kunna lovorda hela natten, men det går inte för sig, för jag har skola imorgon och måste tyvärr gå och lägga mig snart…

(O ja, jag har återigen suttit uppe o väntat på tolvslaget så jag kan publicera ”dagens” så snart som möjligt (A))

FAN VAD BORTSKÄMD JAG ÄR MED EN FAMILY O FAMILJ SÅ UNDERBAR SOM MIN<3

One thought on “Min familj

Kommentera

