Dagens älsklingslåtar

1) Girls Generation – Gee. Utan att lyssna på den flera gånger vid samma tillfälle har jag lyckats lyssna på den 7-8 gånger idag xD

2) Hurts – Wonderful Life. Den nöter jag just nu, om och om igen.Får mig att tänka på Genom dina ögon av Stephenie Meyer.

3) Shimamiya Eiko – Flower of Hell (Narako no Hana). hörde den för första gången i förrgår och förutom att den är himla fin blev jag kär i den eftersom det känns som den beskriver Max.

4) Barbados (m. Magnus Carlsson) – Om du var här. Det måste vara en av de finaste låtar jag någonsin hört på svenska.

5) Clemence and Jean Baptiste Maunier – Concerto pour deux voix. Finfinfint<3 Brings up dreams.

6) Andrea Bocelli och Sarah Brightman – Time to say goodbye. Vackert.

Kommentera

