Några av mina favoritbloggar med beskrivning

Jaa. Jag följer ett enormt antal bloggar, ser jag nu. De flesta bloggar dock väldigt sällan/inte alls, annars hade det aldrig fungerat. Men det är fortfarande så att när jag glömt logga in på bloglovin på några dagar är det en sisådär 30 nya inlägg att läsa. Hehe ^^’

Meen om vi ska begränsa det en smula och utelämna en del (ja, vill ni verkligen ha hela samlingen får ni säga till xD) så har vi

16 år och tvillingmamma – titeln säger sitt. Hon som bloggar är så sjukt klok och helt underbar ^_ ^

Amaiakuyume – blogg (jaja, LJ) på engelska om främst G’s förehavanden. Bra för att hålla sig uppdaterad ^_^v

Judy min vän – Om Gackt och funderingar.

Natalia no Sekai – Ännu en person som jag inte känner som bloggar om Gackt och sitt liv.

Arga singelbloggen, ARSK – haha, yes. Singel is the shit xD Dock väldigt få uppdateringar.

Lizas, Malins och Alice blogg. Bloggen Camui Love är också att rekommendera. Nu måste jag verkligen sova. Godnatt.


Kommentera

