Vad i hela jävla helvete är det här. Tar en vanlig rutinkoll på bloggen för att se om nya inlägget kommit upp som det ska – och vad ser jag? En stor jävla reklamhelvete. Förbannade bloggsida!!! Detta är inte okej. Jag valde bloggsida för att den satans sajten erbjöd en gratis blogg utan reklam. Vilket är anledningen till att detta gör mig helt rasande. Klickar runt lite på sajten och tydligen så är det ”inte längre ekonomiskt hållbart med så många bloggar utan intäkter” eller nåt sånt. Nu ska man alltså BETALA för att slippa skiten. FÖRBANNADE SATANS RÖVHELVETE. Nu är det väldigt jävla nära att jag byter bloggtjänst – om det ens finns någon kvar som erbjuder en reklamfri blogg???????????? Har testat förut, men ändå återkommit till bloggsida. Eftersom den är så lätt att blogga med, och reklamfri. Hmpf.

What do you say? Ska jag byta? Det är ni som läser x)

3 thoughts on “

  1. Tja… blogger och wordpress är båda reklamfria 🙂 vet inte vilken som är enklast att blogga på (jag personligen blev galen på wordpress, men så är jag lat och orkade inte sätta mig in i det hela heller) dock. Men eftersom jag är så estetisk föredrar jag blogger för där kan man anpassa utseendet precis hur man vill 😀 Fast jag skriver inläggen på windows live writer, bilder är lite knepiga annars >.<
    Anyhow, my thoughts on the matter ^^

    Gilla

Kommentera

