Daydreamer

Hey.

Här är jag. Jag är lite sömnig, men har bara en lektion till innan jag slutar, vilket är rätt skönt. Skulle kunna gå i trean något år till 😉

Drömde en rätt mysko dröm i går natt, den var nästan lite skrämmande på ett sätt.

Det brukar bli tomt på inlägg när jag antingen inte orkar skriva något, inte vill skriva något, inte har tillgång till dator med internetuppkoppling eller har för mycket att göra, och just nu är det en komination av allt. Plötsligt har min dator därhemma fått för sig att internet inte är något den sysslar med. Tack. Sen ligger jag ocg vrider mig och halvsover på nätterna i stället för att bara somna, vilket är rätt tröttsamt i dubbel bemärkelse.

I dag kände jag dock att jag var tvungen att blogga så jag kunde länka http://somenspegelboll.blogspot.com/2011/03/come-on-bro-i-got-cow-blood.html vilket jag tyckte var rätt roligt.

*somnar* Hmmm, dags att logga ut och dra sig bort mot klassrumet och skåpen igen, va?

Kommentera

