Update

… Nu är jag helt pank. Uppsala+Stockholm och konsert+en massa fika och godis och läsk+balavgiften på 780:- har tömt mitt kono. Buhu! Men snart är det väl maj eller något så jag får lite pengar från csn? >_> Det är min enda inkomst. Duktigt -_-

Men jag brukar tänka ”Det är värt det!” när jag gör av med mycket pengar, som nu, när jag varit i Stockholm. Och sett Miyavi. Woohoo! 😀

Han var så söt.

SÅ GULLIG X’D

Men det kändes som om publiken var rätt opepp. De kanske var upptagna av att dregla över hans uppenbarlese och samtidigt försöka hålla uppe emo-attityden? Jag och Sandra stod nästan längst fram (okej då, tredje raden) och det var knappt något tryck alls 😮 Inte ens i slutet! Det enda som ”hände” var att det var otroligt varmt. Galet varmt. Jag höll på att dö av värmeslag/vätskebrist/utmattning men vägrade ge upp och gå bakåt så njöt knappt alls av Miavis uppenbarelse i slutet. Men nu har jag förhopplärt mig att inte gå fram i början och stanna där hela tiden utan gå fram först i slutet xD

Kommentera

