Hello

Long time no see! Men jag har varit på Kreta och kom hem seeent, seeeent i förrgår kväll. Jag ska försöka sammanfatta veckan så bra jag kan ^_^

Man kan lika gärna sluta drömma

det går åt helvete i alla fall

för när man drömmer om 3 snygga norrmän *_*

hamnar man på något vis lik förbannat i famnen på 2 grekiska boys!

Ahahahaha. Skojar bara xD (men hör av er om ni vill ha detaljerna ;))

Vädret var fint, det stod att det skulle vara molnigt så det var med orolig uppsyn vi anlände till Heraklion, men när man väl lagt sig ned på en solstol så brände det minsann *_* ihihihi jag tror vi har ett solmissbruk här xD hursomhelst, jag lyckades bli brun utan att bränna mig trots att jag är lite anti solkräm. WooHoo! 😀

I måndags var vi och turistade Knossos, men jag blev inte så imponerad >_> Det enda som satte sig var när guiden sa något i stil med ”Där har ni Europas äldsta väg”, och så gick vi såklart fram och tillbaka på den, coolt xD Men det är verkligen i såna här fall som jag önskar att jag var lite spirituell, och kunde känna vilka folk som varit där. Frånvaron av vördnad hos mig var beklämmande.

Hotellet låg i en lååång backe i en liten by, och jag och evelina tillbringade många timmar med att gå på denna backe för att se om vi såg något kul, men det enda vi såg var en massa fordon som åkte uppför backen, och nedför backen. Uppför backen, och nedför backen. Whaaat!? xD

Jag har inte laddat över några bilder från min mobil, men evelina la ut några på fb igår och jag tror det kommer flera =) Ska försöka klicka upp några här också vid ett senare tillfälle, bara för att skryta och så ni får se hur vackert det var 😀

Jag tror Martin vill ha tillbaka sin dator nu. Vi höres!

Ps. När jag loggade in på facebook lite snabbt i torsdagsfrån hotellet, så höll jag på att ramla av stolen. En bild från YFC-dvdn på oss! OMGOMGOMGOMG, jag höll på att tappa koncepterna och helt enkelt svimma där och då, men eftersom det verkade lite oprofessionellt så lyckades jag behärska mig 😉 jag fick dock en del oroliga blickar från evelina som satt bredvid mig och förbryllade blickar från resten av personerna som befann sig i lobbyn, eftersom jag stammade och flämtade efter luft om vartannat i några minuter. Ahahaha, det är bara att skratta åt det hela xD

Men ändå.

Hoppashoppashoppashankommertillbakanuisommaromg *tappar taget om verkligheten och svävar ut i universum* ~ ALALALALA!

Kommentera

