The final day is coming closer ~ !

Iiiih, borde jobba men på något sätt så hamnade jag på bdb istället och sen gick det bara utför >.< nu har jag verkligen ingen alls lust att sätta igång och jobba :< Men vad kan ännu en lektion som slösas bort göra för skada? Well, det får vi väl se snart det med…. DET ÄR TYP 25 DAGAR TILLS JAG TAR STUDENTEN! iIIIHHHHAAAA *låter som en åsna i mina försök att ta in detta faktum*

Well. Well. Eto, vart har alla kommentatorer tagit vägen? I början var typ mina inlägg 75 st och kommentarerna 20. Men sen blev kommentarerna fler än inläggen, vilket jag varit mäkta stolt över. Nu, dessvärre, börjar jag komma farligt nära gränsen igen, på 196 inlägg och 198 kommentarer. Men det heter ju stolthet går före fall x)

Umm… umm… det var nog allt… byebye :3 ska försöka blogga lite mera nu, det är ju faktiskt inget tvång eller plikt ^^

Kommentera

