Skolstress? O.o

Jag har rätt mycket på gång i skolan nu, sista veckorna, men känner mig inte så stressad ändå. ”Det löser sig” är mitt motto. Men en del saker – vi kan kalla det incidenter – har inträffat rätt ofta på senaste tiden och jag undrar allt om det inte är stressen som kommer ut den vägen.

Jag har nämligen mått förbannat dåligt ungefär en gång i veckan den senaste månaden. Det kommer sent på kvällen och börjar med att jag känner mig lite yr, snart följt av ett fruktansvärt illamående med kallsvett, frossa och hela fadderuttan. Mycket trevligt. Det brukar gå över efter si så där en timma, varefter jag brukar bli glad över att fortfarande vara vid liv.

Anledningen till att jag spottar ur mig den här osmakliga informationen är att jag vill veta vad ni tror. Är det stress eller något annat (vad isf?)?

One thought on “Skolstress? O.o

Kommentera

