Love stories

Förresten så slog det mig på dansgolvet när låten ”Vill ha dig i mörkret hos mig” spelades att vi har på sätt och vis haft ett rätt roligt triangeldrama i vår klass xD Ja, egentligen är det ju bara sorgligt, men jag skrattar ju hellre åt det än gråter (y) Och nu när vi slutat kan det väl inte skada om jag avslöjar hela historien, eller…? xD

Så här är/var det: A var på gång med B, men börjar gilla C. C och A blir tillsammans och gör B olycklig. Så småningom börjar B dock gilla D istället, samtidigt som jag får en crush på både A och B. D har dock inga känslor alls för B, och B i sin tur har inga känslor för mig. A har självklart inte heller några känslor för mig eftersom A är lycklig med C. Så där går vi omkring och kastar längtande blickar efter varandra dag ut och dag in. lol xD

Åh, kom på en till, som utspelades i ettan!

X småraggar lite på mig på en fest, vilket leder till att jag blir intresserad av honom. I slutändan väljer han dock istället G, som krossar hans hjärta efter en månad. När han återhämtat sig går han över till att ragga på Y, som i princip reagerar med ”Usch!” och fortsätter dyrka sin Z. Och så slutar den historien också med att både jag och X går runt och suktar efter någon som i sin tur gillar någon annan.

… Jag kanske borde bli lite bättre på att visa att jag tycker om någon? xD

2 thoughts on “Love stories

Kommentera

