We fucking made it

FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN HURRA VAD JAG ÄR BRA 😀

och nu äre SOMMAR =’)

tack alla fantastiska människor som kom och gjorde min dag perfekt, tack för alla gratulationer, presenter, blommor och maskotar! Tack alla peppade kamrater som gav allt på La Scala på kvällen! Och framför allt, tack alla personer som gjort att jag orkat igenom de här tre åren.  eto… tack Gackt för att du funnits i mina högtalare xD? Tack NVTE08, min klass som jag tog bloggadressen från, för alla skratt genom dessa tre år, jag kommer sakna er!<3

Som jag tänkte när allt var som värst: JA, om jag klarar mig igenom det här, då kommer jag fan klara allt… Det blir upp till bevis nu 🙂 Om något har jag lärt mig att inget är lätt och det finns ingen människa som är perfekt. Jag har blivit sårad, läkt,  inte sett någon utväg, hittat ut, lämnad, befriad. Jag har drömt och kraschlandat och lärt känna underbara människor. Jag är nu, i mina bra tillfällen, som jag ville vara när jag var 14-15. Och det känns helt otroligt.

Jag vet inte vad jag till göra i höst, och det kommer bli tufft vad jag än beslutar mig för, men jag hoppas att jag, med hjälp av goda vänner och den klokskap som lärarna påstod vi uppvisat, kommer klara mig. Klara mig bra kanske till och med?

Remember my friends, I put my faith in you! Vi måste hålla kontakten allesammans! ❤

2 thoughts on “We fucking made it

Kommentera

