Jesus och Maria, nu händer det saker

Nyss tänke jag på en miljoner saker som jag ville skriva om men nu blev det helt blankt i hjärnan. Så onödigt. Jag sitter på jobbet (åh, vad lustigt det känns att säga så) och mamma är inte här så vad gör man om inte sätter sig och surfar på nätet? Ha ha.

Vet ni vad jag vill? Jag vill ha mitt antagningsbesked. Jag vill gärna veta nu om jag kommer hamna i Jönköping eller Uppsala eller någonstans där emellan i höst, på vad för utbildning och om jag ens vill plugga. Det känns väldigt – aktuellt. Vad ska jag annars göra?

Jobba?

Med vad?

Eller göra som Elin och Sandra, söka till Au Pair, alternativt dra iväg till något annat. Jag skulle vilja resa och se världen, men jag är väldigt osugen på att ge mig iväg på egen hand. Hu! vilken skrämmande tanke. Vem vet hur det skulle sluta-_-

Jag har lyckats skriva in mig på arbetsförmedlingen i alla fall, är rätt stolt över mig själv att jag slutade gå som katten kring het gröt även om jag tog hjälp av Elin som också skulle dit 😀

Om en vecka och en månad är det London time. Jag blir helt matt när jag tänker på det. Woohoo! Men fortfarande en massa saker som måste fixas! Hotell och buss! Hjälp!

One thought on “Jesus och Maria, nu händer det saker

Kommentera

