Nerver

Shit, vad nervös jag är. Hade ont i magen igår och idag också, och jag hoppas verkligen att det är nervositeten för London som kommer nu och lämnar mig ifred sen. För imorgon bär det av till Båstad, och efter det direkt till London.

Det här känns inte alls bra. aj.

missar planet dit – tappar bort konsert-/flyg-/bussbiljetterna – nekas inträde till konserten – missar planet hem – missar bussförbindelsen – har ingenstans att bo för hotellet har inte blivit bokat på rätt sätt – blir inte frisk från min förkylning utan måste stanna hemma – tappar bort bagaget – går vilse – blir rånade – mördade – våldtagna – osams och hela upplevelsen blir drabbad – sjuka i london – glömmer passet – …

Något trivs inte i min mage och kommer ut snart, upp eller nervägen… känner hur det snurrar runt, runt. En Alien kanske?

Kommentera

