YFC! YFC! YFC!

Varför känns plötsligt Sverige som helt fel plats att vara på?

GACKT-baksmällan är hård, men tanken på stockholm om två veckor lindrar lite.

Att kolla i D&G butiken efter Gackan och shoppa på Oxford Street.

Kö. Insläpp. Yrsel och spänd väntan. Madness!

Vanilla – Mind Forest – Jesus – Gackt – Jon – You – Chacha.

Minnet av känslan som får en att tro att man kan flyga.

Ögonblicket då man står och skrattar som en tok av kärlek och glädje och Jon möter ens blick för en sekund och sedan börjar flina han också medan han tittar ut över publiken. Ha ha, jag vet att jag ser rolig ut när jag är glad! XD Så jag hoppas verkligen att jag inte bara inbillade mig att det var mig han kollade på ^^

Jag är trött, vilket inte är så konstigt. Galna Gacktfans i London gör det. I går natt sov jag från halv 1 till tre i ett hotellrum, sen vakna och byta till ett annat och med handduk som kudde sova till 5-halv 6, och i natt sov jag från halv 12 till halv 1 i buss, sen från 1 till halv tre på golv, sen toapaus, sen sova till fem på golv, sen från halv 8 till halv 9 på flygplan, sen från tre till 5 i bil.

GACKT YFC i London lives forever.

One thought on “YFC! YFC! YFC!

Kommentera

