Ready, set, go!

Här kommer ett – förhoppningsvis – normalare inlägg för att försöka neutralisera alla hyp- och deppinlägg på sistone. Jag sitter och väntar på att Älsklingen Eskil ska komma med bussen, egentligen ska jag städa men jag har fortfarande några timmar på mig att leta fram dammsugaren, haha! Han kommer inte med bussen förrän halv 9! >.< ack ack ack så sent. Det har varit fint väder största delen av dagen idag, men skumt nog så längtar jag nästan efter kyla, mestadels för att jag tröttnat på mina jeansshorts och det är så svårt att kombinera nikeskor med kjol utan att se ut som en tennisspelare. Jag vill kunna stå framför spegeln och kombinera outfits utan att behöva tänka ”Kan jag verkligen ha en vit klänning med svarta gjympaskor? Nehej, men vad ska jag annars ta? Min svarta klänning? Men jag ser ju så… sportig ut då. Shortsen? Men vilken tröja ska jag ha till det då? Jag har ju ingenting att ha PÅ mig!”

Japp, jag blir en utseendefixerad fjortis när jag inte hittar något att ha på mig 😀

Imorgon blir det att träffa Elin som ska ut här i stan, jag ska väl mer eller mindre ut jag med, vi skulle ses vid Abbes och sen ta kvällen som den kommer men förmodligen drar vi till La Scala om det nu behagar vara öppet. Jag önskar Eskil kunde följa med, och sen har vi några tyskar med i bilden också, så vi får se hur det bliiiir xD jag är dock sjukt peppad på att gå ut och partaja lite, senaste gången jag var ute var på latitud! (om vi inte räknar London, he he, och det gör vi inte, för det var så awesome att det hamnar i en helt annan kategori)

Och på måndag blir det Stockholm och Gänget. Jag har faktiskt inte sett fram emot det så mycket, för det känns så fruktansvärt orealistiskt. Vadå, Gackt i Stockholm? Näääe, det går inte min hjärna med på. Istället har jag deppat ihop totalt över att sommaren nu är Så Gott Som Över och undrat vad i H*vete jag ska göra av mig själv i höst. Grejt Mimmi! Hur som helst, det ska bli underbart att få återförenas med mina fantastiskt galna vänner så snart igen! =’) Zändis – räkna med en lägenhet under belägring, för såvitt jag förstått så blir det våran bas under kriget!? xD Insaaaane ~

På tal om det så har jag blivit väldigt sugen på att ha en röd BH på mig under YFC:t… Eller ska jag säga INNAN yfc:t? 😉 lolol, dirty thoughts… XD

One thought on “Ready, set, go!

Kommentera

