Ta tag i liv?

Den här veckan har släpat sig fram och jag har bara legat och segat… Förutom några timmar på mammas hotell så jag har bosatt mig i sängen med datorn och några böcker. Och godis förstås. Hej menlösa liv. Detta har lett till att min rygg nu protesterar kraftigt och intensivt. Aj. Är smärtan då så stor att den övervinner min likgiltighet inför att gå upp och faktiskt uträtta något? Nej. Jag väntar på att handlingskraftiga Mimmi ska infinna sig. Tills dess får ni nöja er med ett smådeprimerande inlägg som detta.

Kommentera

