a d r e n a l i n saknad

Jag hatar att tänka på den här sommaren och det som hänt, det var alldeles för bra. Kontrasten till nuet är tillräckligt stor för att jag ska tröttna, på allt. Jag har det inte svårt, eller jobbigt. Nej, det är rätt chill att inte dra igång all skolstress igen. Men efter all AWEESOME AWESOME AWESOME så klarar jag helt enkelt inte av att vara halvnöjd. Allt adrenalin som rusat genom kroppen har lämnat mig tom med en längtan efter att krypa ihop i ett hörn och dra en gammal filt över mig, och sova.

Kan något hända snart!? Jag blir tokig på den här…. vardagen.

2 thoughts on “a d r e n a l i n saknad

  1. Okej, du får helt enkelt spara pengarna till en resa till Usa, så kommer du bort från vardagen lite, and I can show you around in my place 😉 typ 🙂 kramar till dig

    Gilla

Kommentera

