Misslyckad

Skulle varit och provjobbat på Sibylla idag.

Har blivit förkyld.

Gick dit, sa som det var, orkar inte jobba och vill definitivt inte jobba med att servera mat när jag är sjuk.

Gick hem. Ska gå dit senare och be om ny tid att få jobba, får se hur det går, men just nu känns det bara för jävligt. Är dörädd för att de bara kommer säga ”neeej men vi har inga lediga tider just nu, men vi hör av oss om det blir aktuellt” eller nåt. jävla SKIT att jag ska sumpa de få chanser jag får!!

Skulle försökt ändå. Skulle kämpat mer. vad fan, det finns ju panodil.

men jag är ju sjuk.

men ändå. men men men men men men men…

Har ont i huvudet av alla tankar som bara snurrar och känner mig hyfsat värdelös. *vill dö*

Kommentera

