Nu är naglarna nedtuggade till knogarna och längre ändå. Märkligt vad masochistisk man blir när man mår dåligt, va…

Jag börjar tröttna på att inte veta vad det ska bli av mig. Att inte ha mer än nästa vecka planerad. Eller vadå – jag har inte ens morgondagen planerad.

Men nu är det nog dags att sova.

One thought on “

  1. 😦
    Nu vet ju inte jag hur du är och tänker, men för min del har jag alltid haft en för stor press på mig själv… Försök slappna av och tänk att det inte är så jätteviktigt/jättebråttom att veta vad man ska ta sig till i livet, det är mitt råd. För det är ju ändå LIVET, och du har rätt mycket tid på dig… så lite av den kan du ta till att känna efter :3

    Gilla

Kommentera

