Cinnamon ~

De senaste veckorna har jag blivit som tokig i kanel, vilket känns skumt eftersom jag precis haft en lång period av att ogilla kryddan. Men så har jag bytt användningsområden för den också! Nu låter det som om jag var värsta kokerskan, men det jag egentligen försöker säga är att jag insett att man kan hälla det på filen, och alldeles nyss tog jag det på havregrynsgröten också. Najs! 😀

Ni som tittar in på min blogg, missa inte mitt extremt omsorgsfulla omlägg om Bunk-Olle som skulle publicerats förra veckan men som *host host* på grund av några yttest mystiska omständigheter (typ krångel med bloggsidan och en extremt lat Mimmi) inte kom upp förrän idag! Dock daterade jag det till datumet det skulle varit uppe på, så det ligger lite längre ned, under annan skit… Jaja, ni fattar! xD

Kommentera

