Vad är problemet?

Vad fan äre för fel på folk??? Fine om man inte är en människa som inte gillar att gå ut på nattklubb och trängas med fulla, otrevliga människor. Men att sitta en grupp kompisar och prata, skratta, prova kläder och diskutera vilken klubb vi ska gå ut på ikväll, för att två minuter senare säga ”nee jag vet inte, jag kommer ju bara sakna min pojkvän”..?? Ursäkta men i mina ögon är det liiiiite sent påtänkt. Jag blir så jävla trött! Vad har hänt med det jag lärde mig när jag var liten, att om man bestämt något så håller man sig till det och ställer upp för sina kompisar? Begär jag verkligen för mycket om jag vill att vi ska gå ut, när vi redan bestämt att vi ska det??  Okej om vi ska ha en mysig hemmakväll att komma o tjata på att vi ska gå ut, det kan vara störande och irriterande. Men att på egen hand bestämma sig om att man kommer ha det skittråkigt och bara längta efter sin kille, där går min gräns iaf. Klart som fan att det blir tråkigt om du har den jävla inställningen…

Och vips har alla bara ”jaha okej” och gått ut i vardagsrummet och satt sig o glo på tv. Förlåt om jag blir EN ANING FRUSTRERAD.

Kommentera

