Kontroll

Ännu ett av mina mål är att ha det bästa året någonsin. Hittills i mitt korta liv alltså. Och eftersom jag bara levt 19 år, borde det inte vara alltför svårt 🙂 Än så länge har jag kunnat pricka av;

  • Bästa vårterminen
  • Bästa skolavslutningen (med studenten är det inte så svårt, hehe)
  • Bästa valborg och 1a maj (jag träffade ju Eskil då! hihi 🙂
  • Bästa midsommaraftonen
  • Bästa klassfesten
  • Bästa konserterna (delad förstaplats med förra årets GACKTkonsert)
  • Bästa semesterveckan i Båstad (hmm.. nästan… det var ju inte så mycket sol… buhu!)
  • Bästa födelsedagsfirandet
  • Bästa biobesöket (om det nu kan räknas? xD men PotC 4 med Elin och Eskil följt av McDonaldshäng med Sandra och Elinor kan inte kallas annat än bra)
  • Bästa vattengympan (men fråga mig inte om jag syftar på Aqua Bike, Zumba Water eller Aqua Kul:en med pensionärerna.. haha)
  • Bästa påsken såklart! Lapa sol på Kreta slår allt!
  • Bästa nyåret hade jag ju med, det har jag nästan glömt! Party hos Elin<3

Har jag glömt något?

Kommentera

