Nervous breakdown

Jag är så jävla trött på sjukdom. Hur i helvete är det meningen att man ska stå ut?

Hur?

Hur behåller man vettet när man ordinerats daglig medicin på obestämd framtid? Hur mår jag bra psykiskt när det fysiska är åt skogen?

Ge mig min rullator och intyg från försäkringskassan på en gång istället för att dra ut på det så här! Sätt en kula i ryggen på mig så jag blir liggandes för alltid istället för att låta mig resa mig för att sedan slå mig till marken.

Ni som har det värre än jag – HUR GÖR NI FÖR ATT ORKA? HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUR!?!?!?

Kommentera

