Gackt<3

Det här är underbart! Vaknade imorse, sjukt trött och allmänt ledsen och ville bara vända mig om och sova bort hela dagen. Men sån tur har man ju inte, utan tvingade upp mig och fick skjuts till jobbet och satte igång. Det var segt. Jag var trött och det var mörkt ute. Jag ville bara gråta.

Men långsamt blev dagen bättre. Det började med att  gulliga Eskil smsade. Sen la jag märke till att solen sken därute. Vid lunchtid fick jag ett sms från posten som meddelade att jag hade ett paket att hämta på Maxi. Min nya mobil jag beställde i söndags! Wiihoo! 😀

Hämtade ut paketet efter jobbet. Omfamnade det och höll det i min famn som ett litet barn. ❤

Sen tog jag en sväng upp till farmor och farfar. Mat! God mat! Och kolla på Top Model och Project Runway! Finns det något bättre sätt att spendera eftermiddagen på?

Sen… Sen gick jag hem, startade datorn och vad hittade jag där om inte ett mail som meddelade att jag hade ännu ett paket att hämta! Med GACKT-skivor! Lyckan var total och jag for iväg som ett skott till macken. Självklart tog mannen före mig i kön otroligt lång tid på sig och stod och småpratade med han i kassan, men slutligen så fick jag mitt lilla paket! ♥ ♥

Det är rätt fantastiskt hur en hemsk dag kan bli superbra i slutet 😀

Jag måste bara tala om vad som fanns i paketet… Måste skyta lite och prata av mig lyckan!

  1. Moon
  2. Mars
  3. Diabolos (alla dessa tre har jag redan, så ska försöka sälja dem vidare ^_^v)
  4. Vanilla
  5. Rebirth
  6. Mizérable
  7. Mervellies (Malice Mizer)
  8. och Crescent! Kan ni fatta?! Jag har nu ÅTTA Gacktcd och TVÅ dvder och FYRA posters! Min GACKTsamling är ju ta mig fasen imponerande!! 😀
2 thoughts on “Gackt<3

Kommentera

