Gnäll, mitt liv är patetiskt, jag vill dö

Jag håller på att bli tokig. Idag har jag pratat med:

  • Mamma
  • Bengt Erik
  • Molly
  • Farmor
  • Farfar

Och det är på tok för lite kan jag få be att tala om!

Mitt sociala liv har gått åt helvete. Gaah, jag borde bara gå och lägga mig i stället för att sitta här och vara grinig och förpesta min blogg och skrämma bort de få vänner jag har kvar. Imorgon då jävlar ska jag gå på vattengympa om jag så ska krypa dit under svåra smärtor – inte alls omöjligt – för jag står inte ut med att vara så seg (skippade den idag och började genast ångra mig, men då var det för sent och nu måste jag vänta en hel vecka på nästa gång. Jävla skit. Jag vill bara klaga tills jag börjar gråta så att jag kan få bli på bra humör igen. Dessutom, kan det verkligen räknas som att jag är ”seg” när det enda jag gjorde var att vika mig för min mage som verkade ha bestämt sig för att fortsätta demonstrera och jag kände att det var en 70% risk att om jag satte igång att studsa omkring i vattnet hade fått mig att springa iväg för att uppsöka närmaste toalett inom första kvarten? Kan det verkligen räknas som ”seghet”? Jag vill ju bara inte skämma ut mig inför största delen av min sociala krets, sen mina vänner lämnade stan och började leva sina liv: vattengympagänget. Kulkul. Himla lätt det blir att fortsätta Kanske Vara En i Gänget när jag uteblir gång efter gång. Åh, det är ju patetiskt hur uppspelt jag blev förrförra gången när en deltagare sa hej i omklädningsrummet. Får jag skjuta mig själv nu?) Jag övervägde att ta bort mitt bdb-konto, eftersom jag aldrig hänger där längre ändå, och slutade med att jag kollade igenom gamla bilder. Och kan ni gissa? Jag hittade en gammal ”Vad har du gjort idag/saker du inte kan leva utan”-lista och konstaterade att allt, utom mina örhängen, var exakt detsamma. Hur deprimerande är inte det? Jag har inte förändrats ett enda dugg på ett år bortsett från en död vänskap som fick mig att ta bort ena örhänget för ett halvår sen. Just… GREJT.

Nu är det min tur att börja överanvända FML-frasen.

Kommentera

