Good day to you

Sååå.. Jag registrerade mig på en gratis, hyfsat seriös aupairsida för ett tag sen, och det jag undrar är:
varför kommer alla familjer i vågor?
Först var det ingen som var intresserad, sen två tre stycken på samma gång. Sen var det tyst i flera månader, tills den ena efter den andra dök upp och nu har jag plötsligt flirtat med fyra stycken. Är det meningen att jag ska välja mellan dessa eller ska jag bara vänta tills någon av dem tackar nej? Men tänk om jag inte får nej från tre och en automatiskt står kvar som den enda? Pinsamt läge om jag upptäcker att jag kommit överens om att vara på två ställen samtidigt xP men det lär väl inte hända, och jag är fortfarande lite halvt om halvt tveksam på om jag ska åka. Har inte riktigt kuraget som krävs att resa iväg. Blergh >.<
sen har jag stött på en skummis också xD
Well well, jag borde väl gå tillbaka till jobbet nu… Sitter på golvet i köket på jobbet och knappar på min lilla mobil x)
ha en bra dag allesammans och wish me good luck till nästa vecka… Kommer eventuellt att kunna kryssa över en sak på listan då men vad säger jag inte 😀

One thought on “Good day to you

Kommentera

