Trött

Efter att nyss ha försökt få min situation att låta rätt bra och vara nöjd med hur det är, så blir jag ändå så himla trött. På att försöka göra något bättre med mitt liv, komma iväg o uppleva något, och bli motarbetad av precis alla. Pojkvännen gnäller, mamma gnäller, jag själv är så jävla feg att jag inte vågar ta de steg som behövs för en ny start.

FINE jag stannar väl kvar här i lilla lilla oskarshamn lite länge då

ett tag till

resten av mitt liv

några ögonblick för länge

men förvänta er fan inte då att jag ska vara på gott humör och trivas med mig själv för vet ni, det gör jag inte. inte nu. inte så här.

Kommentera

