I believe I can flyyyyy ~

Är jag bäst, eller?! *drabbas av kort släng av hybris* Jag har körkort! Körkort! Vilken frihet, det var helt omöjligt att föreställa sig innan. Herregud, om jag visste att det skulle kännas så här bra hade jag definitivt satt fart! Men jag har ofta svårt att se varför jag ska göra något, har jag märkt. Det är liksom för långt borta för att jag ska kunna bli motiverad av det. Och utan motivation kommer jag inte långt, det vill jag lova -.-‘ Har extremt svårt att ens komma ihåg anledningen att stiga upp ur sängen på hösten! Jag vet ju varför, men jag kan inte släppa känslan av att allt är helt meningslöst egentligen.

Så det har blivit ett antal sängliggande dagar sen.. ja, ända sen skolorna började i höstas, och flera ”plikter” har blivit försummade. Jag ber så otroligt mycket om ursäkt för detta, om det är någon av er läsare som drabbats. Jag vet att jag varit en dålig arrangör, familjemedlem, jobbsökare, flickvän, kompis och t.o.m. bloggerska ibland ofta (-re än jag hade velat, om livet alltid var på topp).

Just nu befinner jag mig i en ”fristad” – hemma hos Eskil – och vad tjänar det till att gråta över spilld mjölk.

KÖRKORT KÖRKORT KÖÖÖÖÖÖÖRKOOOOOOORTET ÄR MITT!

2 thoughts on “I believe I can flyyyyy ~

Kommentera

