Vintersol

Jag är inte alls inställd på bloggande, men jag tänkte tvinga mig själv att skriva något litet bara för att dokumentera saker som fortfarande är färska i minnet. De blir alltid som bäst då, kanske inte själva inlägget, men känslan jag försöker förmedla.

Jag sitter i biblioteket på hotellet, eller anläggningen borde jag kanske säga, för det är ju inget hotell direkt x) Nyss var jag och en tjej ute på promenad och kollade lite i affärer men vi gick hem rätt snart. Idag har det varit jättesoligt och skönt, jag har legat och solat i flera timmar varvat med träningspassen 🙂

Egentligen har jag bara betalat för två pass om dagen, men det är ju så lite..! Varje pass är en halvtimme. Och morgonpasset, pinngympan efter frukost, den får man bara inte missa 🙂 så otroligt skönt att värma upp hela kroppen medan solen sakta stiger och sitta och kika upp mot berget (som jag f ö klättrade upp på i lördags, woho!) och ha havet på andra sidan utanför staketet. Ryckas med i musiken och försöka räkna på spanska, franska och finska. Vi räknar på svenska också och i fredags var det till och med en som räknade på hebreiska! ^^

Oj, nu har datorn slut på batteri, godnatt xD

Kommentera

