och ännu ett år som sparas i våra minnen

Allt håller på att gå åt helvete, saker glöms bort och förseningar orsakar stress, men jag tänker nog ta och skita i alla mina misslyckanden en stund för imorgon är det årets sista dag och jag har över-/levt ett år sen sist! Oj oj oj, kommer någon ihåg när jag pratade om att det här skulle bli det bästa året nånsin? Nu väntar vi bara på slutklämmen och ribban ligger högt sen förra året då min bästa vän Elin slog på stort och hade en gryyyyym hemmafest hos sig som slutade vid fem halv sex för min del. så det blir svårt att slå! 🙂

Ååååååh, dessa senaste år… Om jag fick välja, skulle jag återuppleva dem båda två. Så mycket skratt, tårar, kärlek, glädje, drömmar och lycka att det är ofattbart.

Jag är snart 20 och har inget jobb, ingen vettig utbildning, inget eget hem. Det låter som en mardröm och jag har känt mig värdelös i flera månader. Men vet ni? Jag har det viktigaste: Vänner som jag litar på till 100%, en familj som alltid ställt upp för mig; en underbar pojkvän och minnen från så makalösa händelser att jag har svårt att tro det själv. Jag har ett hopp om framtiden och LUST TILL LIVET. Det kommer vara min intensivaste kärlekshistoria någonsin och jag kommer krossa hjärtat fler gånger, men så länge jag lever hoppas jag att den består.

One thought on “och ännu ett år som sparas i våra minnen

Kommentera

