Pan Am

OK så mitt största problem ikväll är tvserien jag håller på och kollar på, jag är lyckligt lottad jag vet xD

MEN!! Jag blir så sur när de tar fram världens finaste, sötaste, gulligaste och mest romantiska paret i hela serien som precis erkänt sin kärlek till varandra och har det jättebra, och plötsligt kastar in Deans exflickvän, som pga sin hemliga identitet som spion var tvungen att lämna hela sitt liv, men som nu får komma tillbaka för nu var tydligen inte hennes liv i fara längre! Och man kan inte bli arg på henne heller för hon fick ju inte säga något till Dean, och man kan inte bli arg på Dean på riktigt heller för klart han blir helt förvirrad nu och inte vet vad han ska ta sig till, MEN!!! Det är ändå dålig stil av honom att först förneka känslorna till Bridget framför Colette men sedan när Bridget bara är ”oooh förlåt att jag bara försvann” och viftar lite med ögonfransarna så tar han med sig henne in på rummet! ååååååååååh stackars Colette >.< hon förtjänar o vara lycklig o så får hon inte vara det, jag tycker så synd om henne. Inte okej 😦

Och stackars Bridget som faktiskt inte VET att Dean och Colette blev/varit/är? tillsammans! Så min slutledning är… Allt är 1) Bridgets fel som stack utan ett ord och 2) Deans fel som inte klarar av att hålla sig till en tjej i taget. Dumma Dean, varför är alla snygga killar så dåliga? >.< argh D:

One thought on “Pan Am

Kommentera

