Mina val

Det här är mitt liv. Mitt, och jag får göra vad jag vill med det. Självklart har jag fått välja förut, men inom gränser. Vad vill du gå för linje på gymnasiet? Vad vill du ha för nya glasögon? Nu får jag bestämma ALLT. Jag kan göra vad tusan jag vill. Och för en gångs skull blir jag inte livrädd av tanken på det, utan snarare hög. Det som känns som en plåga när man inte har någon ork blir till ljuvlig frihet när man vet vad man vill. Jag vet visserligen inte vad jag vill, men jag har en PLAN! Och det gör mig så himla glad ♥

Kommentera

