Mitt liv

Mitt liv är tomt på godsaker;

  • Jag får ont i magen av godis
  • Om jag äter glass mår jag illa
  • Jag kan inte äta kakor och bakelser som innehåller gluten,
  • Semlor, våfflor, tårtor etc.
  • Jag mår illa av läsk
  • Om jag äter mer än 3 chips på raken vill jag bara spy

Mitt liv är fullt av godsaker;

  • Få kramar av Eskil
  • Chatta i timmar med Joel
  • Krypa ned i en gosig säng varje kväll
  • Minnas hur det känns att skrika sig hes och se GACKT på scen
  • Busa med Molly
  • Attackera dansgolvet med Elin

Sex punkter vardera. Vilken vågskål väger mest? Jag tror jag vet.

Kommentera

