Upp – och ner

Igår efter att jag spytt ur mig mina negativa tankar om livet och mig själv i synnerhet så tog jag en promenad med Gackt i öronen och konstaterade att livet nog inte var så illa i alla fall, och jag fylldes av längtan efter att slå mig ner framför min lilla dator och sprida optimismen jag fyllts av.

Men tyvärr får detta vänta, och ni som eventuellt hade sett fram emot ett sådant inlägg blir återigen besvikna. För senare under dagen började jag känna mig vissen och småfebrig och idag vaknade jag upp med ont i halsen. Igen. Snart haft ont i halsen i två veckor, och mitt tålamod är slut. Jag är så trött på allting och vill bara stanna i sängen i någon vecka.

Så nej. De positiva tankarna får vänta tills jag har lite mindre dödslängtan.

Kommentera

