Listelilistan

Så, nu har jag petat lite i min lista och strukit en del punker som jag tyckte det var dags för, tagit bort någon annan och ändrat på några stycken. Tjoo! Först upp ligger nu ”lifta” – kanske man skulle sätta livet på spel och försöka ta sig upp till Stockholm och Job2? ^^  Eller borde jag koncentrera mig på något mer konkret och försöka fixa jobb till sommaren? Jag kom ju hem så lämpligt till det nu… x3 Nä, ta mig tusan, det sparar vi till en annan dag. Skulle dessutom gissa på att jag kan gå tillbaka till min gamla ”position” på Hotell Björnbacka (oh, så flott det låter!) när jag vill. Och om någon har en fantastisk idé om något långdraget och tidsödande projekt man skulle kunna ta sig för, så hör av er. Mitt enda krav är att det måste antingen involvera tjäna pengar eller vara så gott som gratis, för pengar är inte min största tillgång just nu.

Kommentera

