Tror ni jag skrev om det jag ville skriva om då?

Såklart inte. Men kolla vad mysiga bilder jag hittade när jag letade ställe-bilder! ♥

Samma dag som vi skulle se GACKT i Stockholm, tror jag!

Mitt favoritställe med min favoritmänniska.

Ja, vi har gjort slut. Ja, vi är vänner ändå. Och ja, vi kommer förmodligen bli tillsammans igen, eller åtminstone vara de där förvirrande paren som fortsätter umgås som om vi fortfarande var tillsammans. Och ja, jag vet att det är otroligt omoget att ändra status på fb fram och tillbaka hela tiden. Men vad ska man annars göra när man inte vet?

Och kommer man någonsin veta?

… Och nej, det finns inte så mycket mer att säga om saken.

MER FINA BILDER!

Åh hjälp. Ahahahaha. Från nyår, 2011. Finns inte så mycket mer att säga om saken.

Nej nu får det vara nog med den här sega sega datorn och bloggsidan och internet. Det tar ju tusen år att ladda upp lite bilder!

2 thoughts on “Tror ni jag skrev om det jag ville skriva om då?

  1. … Så ni är också Bara Vänner? Kära nån.. verkar gå utför för oss alla i Familjen nu. Jag och B är också Bara Vänner… så… *klappar dig på axeln* T^T;;

    Gilla

Kommentera

