Night night minna-san

Nu sitter jag halvdöd och blinkar framför datorn medan jag försöker övertala mig själv att säga hejdå till Joel och Eskil på chatten och stänga av datorn för ikväll, för är hur trött som helst. När jag var ute på kvällspromenaden med hundarna märkte jag att jag fått skavsår, så tydligen var inte mina sandaler så ingångna som jag trodde. Efter att ha betraktat min stackars fot en stund kröp jag ihop framför fönstret i mitt rum och njöt av utsikten. Det är en utsikt to die for. ♥

Öppnade fönstret också och insöp luften som äntligen svalnat något, idag har solen skinit varmare än varm hela dagen, men vi undvek stranden för att vår hud skulle få lite tid att återhämta sig.

Jag har tagit en del bilder med min mobil men funderar fortfarande på hur jag ska få över dem till datorn, men så fort jag gjort det tänker jag slänga upp en bild här så ni får se hur jag har det här.

Nu MÅSTE jag sova. Godnatt! ^^

Kommentera

