Snokande förklätt till enkät

De här frågorna ställde jag på min bdb – gör en djupdykning tillbaka i tiden där för skojs skull – för ungefär ett och ett halvt år sen, vore roligt om ni som tittar in här ville svara ^^ snälla, snälla? 😀 (Elin, kusin Linnea, Zände, Liza och Youni, ni behöver inte svara om ni inte känner att ni vill uppdatera svaren ni gav för 1,5 år sen! xD)
1. Hur känner du mig ?
2. Tkr du att jag är snygg ?
3. Skulle du kunna vara tsm med mig ?
4. Skulle du pussa mig om jag bad om det ?
5. Har du gråtit pga mig ?
6. Skulle du kyssa mig om du fick 1000 kr ?
7. Skulle du kunna dela säng med mig en natt ?
8. Skulle du hoppa om jag hoppade ?
9. Vad är ditt första intryck av mig ?
10. Kan du kopiera så jag får svara på din ?

2 thoughts on “Snokande förklätt till enkät

  1. 1. Vi började dejta för ett år sedan ^^
    2. Japp 😉
    3. Vet inte längre.
    4. Jaa, det tror jag väl xD
    5. Ja! Dummer 😦 Onda mes >.<
    6. Så jag får pengar OCH en kyss? Ja tack 😀
    7. Redan gjort, kan göra igen xD
    8. Nej.
    9. Söt, blyg, liten.
    10. Nej xD

    Gilla

  2. 1. Hur känner du mig ? G 2010 😀
    2. Tkr du att jag är snygg ? – Japp, nedra söt också!
    3. Skulle du kunna vara tsm med mig ? – Om jag var en kille
    4. Skulle du pussa mig om jag bad om det ? – och en förklaring o.O
    5. Har du gråtit pga mig ? nej ^^
    6. Skulle du kyssa mig om du fick 1000 kr ? Ja *innocent face* xD
    7. Skulle du kunna dela säng med mig en natt ? – absolut
    8. Skulle du hoppa om jag hoppade ? – beror på från vad o_o
    9. Vad är ditt första intryck av mig ? – Det är ju fan länge sen hur ska jag minnas det!? .-. GLAD, skulle jag säga
    10. Kan du kopiera så jag får svara på din ? HÖH.

    Gilla

Kommentera

