Återkoppling

Det här skrev jag på bilddagboken den 23e december 2010:

Berätta 4 sanningar om dig själv:
1. Jag vill tatuera in något med G fast mamma förbjudit det xD
2. Jag längtar tillbaka till London varje dag
3. Jag ska på julbal (tänk Harry Potter och den flammande bägaren)
4. Jag älskar min blogg

Berätta 4 saker du gjort idag:
1. Bråkat med mamma
2. Gått på stan
3. Lyssnat på Gackt (självklart~)
4. Läst en bok

Berätta 4 saker du har på dig just nu:
1. Gackt-halsband<3
2. Pyamas
3. Örhänge med M i ena och ett hjärta i andra ^_^v
4. … strumpor?

Skriv ner 4 saker du hatar:
1. Oempatiska människor
2. Kyla
3. Att kräkas
4. Att känna mig utanför/bortglömd

Vad jag hatar nu stämmer rätt bra med vad jag hatade då. Just nu har jag på mig strumpor, t-shirt, shorts och ett av de örhängen jag hade på mig då. Fyra saker jag gjort idag är: gått på promenad med hundarna, lagat mat, läst och suttit vid datorn.

Fyra sanningar om mig själv: Jag har tatuerat in något som delvis har med Gackt att göra. Jag längtar inte tillbaka till London varje dag men jag tänker på det väldigt, väldigt ofta. Jag har varit på två Harry Potter-Julbaler, varav den ena jag var med och arrangerade.

Och jag älskar fortfarande min blogg! xD

One thought on “Återkoppling

Kommentera

